• Arduç askimin kalbi :)
  • JoinedOctober 27, 2015


Last Message
arducmanyagi arducmanyagi Feb 21, 2017 04:12PM
Heyyö! Gernçlerrrrr1 yıl oldu..Capacanlı karşımdaydıHava çok soğuktu.Hemen foto çekilelim üşeteceksiniz demişti.çok tatlıydı.İNŞ. sizde birgün görürsünüz.gerçektem eşssiz bir duyguydu.
View all Conversations

Stories by Barış'ın kıymetlisi :)
Çeyrek Gönül (DefÖm) by arducmanyagi
Çeyrek Gönül (DefÖm)
Bir yazarın paralel evrendeki hayallerinin gerçek hayata taşınması..
ranking #40 in deföm See all rankings
TUTKUNUN SAVAŞI (ElBar) by arducmanyagi
TUTKUNUN SAVAŞI (ElBar)
AŞK'ın hiçbir sıfata ve tamlamaya ihtiyacı yoktur. Başlı başına bir dünyadır aşk. Ya tam ortasındadır, merke...
ranking #53 in esmer See all rankings
1 Reading List