moramia77

Delirecem cidden ya neden insanların emeğine saygi duymak bu kadar zor Age Play babacıklarım adlı hikayem tekrar ihlal yemiş yani içeriği hoşunuza gitmediyse gecin gidin Lütfen rica ediyorum ya bazı insanların gözünde basit bi kaç satır olabilir ama cidden oyle degil şu an ağlayacak durumdayim

moramia77

Delirecem cidden ya neden insanların emeğine saygi duymak bu kadar zor Age Play babacıklarım adlı hikayem tekrar ihlal yemiş yani içeriği hoşunuza gitmediyse gecin gidin Lütfen rica ediyorum ya bazı insanların gözünde basit bi kaç satır olabilir ama cidden oyle degil şu an ağlayacak durumdayim

Aladinova

Lütfen artık bölümü at her gün bölüm atmışım diye wettped de girmekten deliricem artikkkk lütfen bölümü attttt

moramia77

@ Aladinova  tek bölüm malesef
Reply

Aladinova

@ Aladinova  tamamm heyecanla bekliyorum bu arada toplu bölümü aticaksin yoksa tek bölümü gerçi ben ikisinede razıyım yeteri bölum gelsin
Reply

moramia77

@ Aladinova  bu akşam atacammmmm kusura bakmayın bekletiyorum ama inan ki boş zamanım pek olmuyor 
Reply